Home | ZZP-Boekhouder-gezocht
b&d administratie partners Instapweken
U wilt meer informatie over de mogelijkheden uw boekhouding professioneel te laten verzorgen door b&d administratie partners? Dat kan.
De ervaring van b&d administratie partners leert dat een ZZP’er het liefst/beste per 1 januari kan/wil overstappen naar een andere boekhouder.
Een fiscaal boekjaar loopt bij de meeste ondernemingen van 1 januari tot en met 31 december. Bij overstap op 1 januari kan de huidige boekhouder het afgelopen boekjaar afronden en kan ZZP Boekhouder beginnen met het nieuwe boekjaar op basis van de cijfers van het afgelopen boekjaar.
Welke ZZP’ers stappen over naar b&d administratie partners?
1. ZZP’ers die hun administratie in het verleden zelf bijhielden of door een bevriende kennis lieten bijhouden. Zij komen er achter dat ze te veel belasting hebben betaald en geen gebruik hebben gemaakt van aftrekposten die b&d administratie partners wel benut. Of De zaken gaan zo goed dat zij geen tijd meer kunnen wensen te besteden aan het bijhouden van hun boekhouding.
2. ZZP’ers die overstappen uit onvrede met hun huidige administratie kantoor. U kent het wel: hoge rekeningen, elk telefoontje wordt doorbelast, en u krijgt nog eens een extra factuur voor de jaarrekening, terwijl elke accountant en administratiekantoor weet dat een ZZP’er niet meer verplicht is een jaarrekening op te laten maken.
De vijf pakketten van b&d administratie partners
b&d administratie partners biedt voor iedere ondernemers situatie een passend pakket van diensten aan. Bij ieder pakket kan u kiezen uit de volgende drie opties:
Optie 1: Administratie volledig uitbesteden aan b&d administratie partners
Kiest u voor deze optie, dan levert u op een afgesproken tijdstip uw administratie aan bij b&d administratie partners. b&d administratie partners verzorgt uw volledige administratie en bijbehorende aangiftes. Vanaf de invoering van de inkoopfacturen, de verwerking van mutaties van de bank, giro en kas in Papsoftware tot en met het verzorgen van de balans en winst en verliesrekening. Ook dient b&d adminsitratie partners uw aangifte Omzetbelasting en Inkomstenbelasting in.
Optie 2: U wilt uw administratie zelf verzorgen
b&d administratie partners controleert elk kwartaal uw administratie. U kiest zelf op welke wijze u uw administratie voert, Het invoeren van de inkoop-, verkoopfacturen, mutaties bank, giro en kas in het door u gekozen administratie pakket geschiedt door u. Indien u uw boekhouding zelf wilt doen, adviseren wij u bij de inrichting hiervan.
Let op: b&d administratie partners beveelt deze optie alleen aan voor de ZZP’er/ freelancers die wél over enige boekhoudkundige kennis beschikken.
Optie 3: Uw administratie digitaal aanleveren bij b&d administratie partners
b&d administratie partners ziet dat steeds meer ZZP’ers hun verkoopfacturen, inkoopfacturen, bankafschriften en – eventueel ook de kas- digitaal willen aanleveren.
b&d administratie partners speelt in op deze veranderde wensen en behoefte van de ZZP’er/ freelancer. U ontvangt van ons een Inlogcode waarmee u op een alleen voor u toegankelijk deel van onze server uw administratie naar ons kunt uploaden.
Uw en Ons voordeel
Door digitale aanlevering wordt uw administratie professioneel en voordelig geregeld en bespaart u veel tijd en geld en… samen werken we ook nog aan een beter milieu. U als ZZP’er krijgt alle overzichten (Omzetbelasting, balans en winst en verliesrekening en aangifte Inkomstenbelasting) via dezelfde route digitaal van ons aangeleverd.
Gratis tips en info voor ZZP’ers
Wilt u ook net als onze volgers op Twitter gratis tips om belasting te besparen ontvangen?
Volg b&d administratie partners op twitter of wordt volger van onze blogs Boekhouding eenmanszaak of Belastingaangifte doen
Neem contact op
Neem contact op met b&d administratie partners voor meer informatie. Wij helpen u graag verder. bel 078-8880233 of Vul het formulier hieronder in en b&d administratie partners neemt zo snel mogelijk contact met u op.